Sorry, dan heb ik je vraag niet goed begrepen. Wat wil je precies weten?
Je krijgt andere output omdat de opties die je specificeert in je syntax bepalen hoe de analyses precies worden gedaan en welke output wordt gegenereerd. Om die reden zijn er geen goede of foute antwoorden (in het algemeen; in de context van opdrachten in een cursus vaak wel natuurlijk).
Het gaat er niet om dat je 'de goede syntax' probeert te ontdekken; het gaat erom dat je de juiste analyse uitvoert. Om dat te doen moet je goed begrijpen hoe die analyse werkt. Als je dat goed begrijpt, kun je hem vervolgens goed aansturen.
En dan kun je ook makkelijk meer leren of hoe je een gegeven analyse aanstuurt, bijvoorbeeld via Google. Als je straks buiten de context van deze cursus analyses wil doen, start je waarschijnlijk met het opfrissen van het cursusmateriaal; en daarna ga je je verder verdiepen in wat er nodig is om jouw specifieke situatie te analyseren.
Omdat dit een psychologie-opleiding is, is de hoeveelheid statistiek erg minimaal; het is dus eerder een inleiding, zodat je de meest rudimentaire analyses kunt uitvoeren. Daarom moet je niet gaan varieren op de instructies, maar die letterlijk volgen. Tenminste, tenzij je zin hebt om je er verder in te verdiepen - dan kun je naar hartelust varieren.
En als je 'serieus' analyses wil gaan doen, dan heb je met deze cursussen een goede basis om de nodige verdieping op te doen. Jammer genoeg is er (veel) te weinig ruimte in het curriculum om studenten alles te leren dat nodig is om helemaal zelfstandig analyses uit te voeren. Alleen al met de power-analyses die je van te voren moet doen zouden we al een cursus kunnen vullen, zelfs meerdere als je het echt grondig wil doen. Dus deze cursussen helpen om een goede basis te krijgen, maar het is geen bachelor statistiek :-)