Dit is een site voor studenten van de Open Universiteit. Voordat je een vraag kunt stellen moet je even een account aanmaken (dit systeem is niet gekoppeld aan je OU studentnummer en wachtwoord).

Welkom bij het vraag- en antwoord systeem van de onderzoeks-practica van de studie psychologie bij de Open Universiteit.

Houd er, als je een vraag stelt, rekening mee dat je de richtlijnen volgt!

0 leuk 0 niet-leuks
in Anders door (77.8k punten)

1 Antwoord

0 leuk 0 niet-leuks

Je kunt door middel van de Outlook Web Access instellen dat je emails moeten worden doorgestuurd. Er staat een uitgebreide handleiding op http://onlinehelp.hostbasket.com/shared-mail-hosting/manage-mailboxes/outlook-web-access-2007/990-create-e-mail-forwarding-rules-in-outlook-web-access-owa.html, maar kortweg komt het hier op neer:

  1. Ga naar de opties
  2. Klik op 'rules' (of 'regels')
  3. Klik op 'New rule' en kies 'Create a new rule for arriving messages'
  4. Klik op 'Forward or redirect'
  5. Kies vervolgens 'Forward to people or distribution list' als je een kopie in je OU mailbox wilt bewaren van alle mails; kies 'Redirect to people or distribution list' als je dat niet wil
  6. Klik op de blauwe 'People or distribution list' in bij 'Rule Description' verschijnt
  7. Type bij 'To' (onderin) je eigen email adres
  8. Sla je regel op. Outlook Web Access verifieert of je echt wil dat deze regel van toepassing is op alle inkomende mails, en voila!

Overigens werken deze wat uitgebreidere opties van Outlook Web Access niet in alle browsers; het kan zijn dat je Internet Explorer moet installeren.

door (77.8k punten)
...